خانه / مقالات / تغییر ترجیحات کاربران اینستاگرام (خلاصه مقاله)

تغییر ترجیحات کاربران اینستاگرام (خلاصه مقاله)

سایت ترجمان در مقاله‌ خود با عنوان «راحت باشید؛ دیگر نمی‌شود با عکس‌های ساختگی لایک جمع کرد» به تغییر ترجیحات کاربران اینستاگرام پرداخت.

در زیر خلاصه این مقاله را با اندکی تغییر و خلاصه‌سازی می‌خوانید.

تغییر ترجیحات کاربران اینستاگرام

راحت باشید؛ دیگر نمی‌شود با عکس‌های ساختگی لایک جمع کرد

هر صفحه‌ای در اینستاگرام باز کنید، چشمتان می‌افتد به ژست‌هایی تصنعی، قهوه‌هایی تزیین‌شده، یا لابد غذاهایی رنگ‌وارنگ.

اواسط سال ۲۰۱۸ بود که کارشناسان اینستاگرام فهمیدند ذائقه بصری کاربران دارد تغییر می‌کند و آن عکس‌هایی ویروسی می‌شود که ناگهانی‌تر، صمیمی‌تر و شلخته‌تر باشند. حتی بررسی‌ها نشان می‌دهند بعضی اینفلوئنسرهای باهوش عمداً جلوی پس‌زمینه‌ای کثیف می‌ایستند و با نوری نامناسب عکس می‌اندازند تا موقعیتشان طبیعی‌تر جلوه کند.

لینزی ایتن، از بنیانگذاران آژانس «استیت فایو» می‌گوید: «قبلاً اینفلوئنسرها می‌گفتند “نه، این برند نیست”. یا فقط عکس‌هایی را پست می‌کردند که در سطح خاصی از نور بود. اما این قواعد در مورد نسل جوان‌تر صدق نمی‌کند». حتی بسیاری از نوجوانان زحمت زیادی می‌کشند که عکسشان بدتر از حالت واقعی به چشم بیاید.

یک سال قبل، یک اینفلوئنسر می‌توانست عکسی از ناخن‌های مانیکورشده‌اش روی یک فنجان قهوه بگذارد و از لایک‌هایش لذت ببرد، اما امروزه مردم آنفالوش می‌کنند. به گفتۀ نورد، شصت درصد از اینفلوئنسرهای شبکه‌اش، که بیش از صدهزار فالور دارند، ماه‌به‌ماه درحال ازدست‌دادن فالور هستند.

فرهنگ یک آونگ است و آونگ در حال حرکت. البته منظور این نیست که همه می‌خواهند پست‌کردن عکس‌های بی‌عیب‌ونقص را کنار بذارند. اما جهت انرژی درحال تغییر است.

‌ ‌

لینک منبع

همچنین ببینید

تعداد نصب توییتر فیسبوک اینستاگرام و اسنپ چت در سال 2019

سبقت توییتر از اینستاگرام، فیس‌بوک و اسنپ‌چت

کاربران در سه ماه نخست 2019، بیشتر توییتر نصب کردند. چهار شبکه اجتماعی بزرگ ایالات …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *